HTML

Mittu-domain

Friss topikok

  • XFutár: Engem is keresett a Szakmai Tudakozó Kft., azon belül Müller Rita (70/881-0014) zaklatott, hogy ki... (2016.10.13. 11:26) 197 szakmai tudakozó ÁÁÁHHH!
  • Balamber: Immár krisztusi korban, de az alapvető hozzáállásom nem sokat változott, talán picit finomult. Eze... (2013.09.02. 21:51) Elkezdem. Furcsa!

Linkblog

197 szakmai tudakozó ÁÁÁHHH!

2012.12.13. 21:23 Balamber

Kedves olvasgató.

El fogsz ámulni. Nem én vagyok az egyetlen, sőt, valószínűleg nem is az utolsó, aki az ilyen balfütty dolgoknak bedőlt, de ezt meg kell írjam neked.

Történt, hogy felhívott a 197 szakmai tudakozótól egy kedves női hang, hogy vállalkozásomat nagyon akciósan be tudja regisztrálni a 197 szakmai tudakozó rendszerébe, mert a 197 szakmai tudakozó most hihetetlen akciósan, 67.356+ÁFA/év (nyilván csak nagyságrendileg, nem emlékszem már a pontos összegre) díjért beenged partnereket a köreibe.

Maga az ajánlat annyi volt, hogy ha valaki felhívja a 197-et, (!!!) akkor a kolléganő a megyémben, az adott kulcsszóra (legyen az anonimitás miatt ez jelen esetben mondjuk "fingfűrészelés"), vagy szavakra ("lepkehántolás" és "felhőevés") az én vállalkozásomat fogja ajánlani, ezért a díjért, sőt egy jó kis linket is fogok kapni az onlájn katalógusukba.

Nyaraláshoz készülődtem, illedelmes voltam, de emiatt figyelmetlen is és a hölgyemény a saját fegyveremet (mert jómagam is értek Brian Tracy nyelvén, hisz ebből élek) ellenem fordítva adott lehetőségeket, melyeket én szépen bekajáltam, visszahívattam magamat a nyaralás utáni időpontban, de szórakozottságomban elfelejtettem a számot a "ne vedd fel" névvel ellátni a telefonom névjegyzékében.

A nyaralás fantasztikus volt, nagyon jól éreztük magunkat, élményekkel teli érkeztünk haza, majd a megbeszélt napon jött is a telefon, hogy ugye megbeszéltük hogy akkor lépünk az ügyünkben, mert amúgy az akció mindjárt lejár és úristen, stb. Ez is egy szokásos duma, szépen vezette a csajszikám.

Tudnotok kell, hogy ha az első perctől fogva nem hiszem szentül, hogy ez a 197 nem az a 197, amire Ti is gondoltatok elsőre, már rég rányomtam volna a telefont, mert tudom hogy az ilyen mondvacsinált katalógus-blablák mind mind átverések és semmi haszna belőle annak, aki szerződik velük, mert szépen nem kapsz semmit a pénzedért, de azt viszont jó akciósan.

Így én megmondtam, hogy ennyi pénzem biztosan nincs erre, úgyhogy felejtsük el egymást. Majd jött a dumával a hölgy, hogy kompetenciáján belül engedhet az árból valamennyit. Nagy nehezen eljutottunk odáig, hogy a 67-ből 35ezer plusz áfa lett, amire azt mondtam hogy oké, de legyen bruttó 35 és aláírom. Okosan nem egyből válaszolt, hanem visszahívott, mert egyeztetett a nem létező főnökével, hogy minden oké, mehet a dolog.

Aláírtam, elküldtem és pár nap múlva, mikor a telefonszámukat megláttam esett le hogy ez nem 197, hanem egy budapesti szám, egy hétjegyű csoda és a webcím se 197.hu, hanem mittudomain mi...

Szóval vigyázzatok. Onnan már nincs visszaút. De azért 3 havi részletfizetést kiharcoltam náluk, éljen. A nagy semmire. Hurrá. Szóval vigyázzatok. Jóéjt.

10 komment

Címkék: csalás átverés szakmai tudakozó 197

A bejegyzés trackback címe:

https://paki.blog.hu/api/trackback/id/tr314964303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nzs78 2013.05.01. 09:54:58

Szép napot!

Sajnos kicsit későn olvasva ezt a bejegyzést, minket is "megkajáltattak".....
Mifelénk a megkeresés az volt, hogy nagyon sürgősen szükségük van a cégünkre, mert a korábbi szerződésüket mint a 197 felmondta az adott szolgáltatóval és a mi cégünket szeretnék, hogy szolgáltassunk nekik. Nos, persze az ember miért ne kapna az alkalmon, ha munka ajánlattal keresik meg. Telefon ígérték, hogy 2 héten belül, kiadják a munkát kizárólag nekünk, és mivel ők kérnek egy díjat a kiajánlásért, ezt kell majd nekünk megfizetni. Nos mérlegelve, hogy ez az összeg megéri, hogy teljes Észak-Magyarország területén, kizárólag minket ajánlanak ki, ez a legrosszabb esetben is 100 emberből 10 biztos munka lesz. Sajnos nem így történt. Igaz, kicsit smafusnak tűnt a megküldött szerződés, hiszen megrendelő ként szerepeltünk, de hát igazából sokat nem akadékoskodtunk ezen, mert valahol a kiajánlásban valóban mi vagyunk a megrendelők, de bízva a munkában, elfogadtuk az adott feltételeket. A megbeszélt díjat, telefon egyeztetés alapján a munkából fizetjük és minden rendben lesz. Azóta a csekk megjött, egy olyan szerződéssel amelyen a regionális igazgató eredetileg aláírt szerződésünkről ki lett satírozva és egy másik név lett helyette beírva a 197 részéről, de munka semmi. A megadott telefonszámon ami kizárólag a munka miatt van fenntartva, egyszer nem csörrent meg a 197 munka ajánlatával kapcsolatban. Így leírva sok lenne, de hatalmas átverés, pénzbehúzás ez a cég! Persze a szerződés aláírása után, már többszöri telefonbeszélgetés alatt, nem tudják eldönteni ki igazgató és ki kolléga nő, mert a megadott számon már más jelentkezik és akit mi keresünk állítólag már nincs a cégnél aki egyszer igazgató máskor kolléga nő volt, aki minket behúzott a "ÁLL MUNKAAJÁNLATTAL!" Sajnos a szerződésünk hivatalosan azt igazolja, hogy mi megrendeltünk egy nyilvántartást,de az ember munka reményében persze miért ne fogadna el, néhány kitérőt..... Bízva az együtt működésben, ha már Ők kerestek meg..... Szóval bekajáltuk, nem kicsit, nagyon! Más ingyenes oldalon hirdetve cégünk, sikeresebb eladást bonyolít, mint a 197 szakmai tudakozó nyilvántartásában. Ha lenne egy össze fogás azok közt akiket megvezetve, szándékosan belecsaltak egy előnytelen szerződésbe, mi is szívesen csatlakozunk hozzájuk, mert az ilyen emberek teszik tönkre a gazdaság egy részét és fordítják egymás ellen a vállalkozókat és embereket.

Balamber 2013.05.01. 22:13:33

Nos, nekem időm nincs ilyet megszervezni, de ha valaki megcsinálja, én is csatlakozom ahhoz, hogy a 197 szakmai tudakozó néven működő bűnbandát lefüleljük!

Német Mátyás 2013.05.30. 18:21:19

Nos ,Nekem van időm ,energiám ,és mivel engem is megetettek nem hagyom annyiban.Találtam rést a pajzson.A pénzt ugyan nem sikerült kihajtaniuk belőllem ,de már megyünk biróságra.Ahol nagy valószínüleg veszteni fognak,majd később leirom miért.Amennyiben más is úgy gondolja szivesen csatlakozhat még a per előtt.
Valamint peren kívűl a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséget is "érdekelté" teszem az ügyben :)
esetemben 100%-ban bizonyitható a nem teljesítés,de a megtévesztés-csalás vádjához jól jönne még néhány eset.

pistipisti 2013.08.15. 10:24:24

Sziasztok!

Csak a pontosítás kedvéért: a 197.eu-ról van szó, a 3693333-as telefonszámon érhetők el, az "aktuális" ügyintéző Ökrös Mária? Ha igen, én is csatlakozom mint megvezetett.
Ez is jól jöhet: www.hoxa.hu/?p1=forum_tema&p2=134981
Szóljatok, ha van fejlemény!

Balamber 2013.08.15. 11:02:54

Igen, róluk!
Az ügyintéző talán más volt, de Ők azok.
Német Mátyás, van fejlemény esetleg..?

krs1 2013.08.28. 15:20:38

szélhámos csaló banda ,hirdetnek állást behívnak próba napra két iszonyat nő előadja a jaj de jó itt dolgozni eposzt majd próba nap 2 dogozzá meghatározott szöveggel ,hogy hitesd el ez a 197 es szakmai tudakozó és semmi utalás vagy szöveg nincs arról ,hogy konkrétan egy városi számot kell hívni mint tudakozót ,,,amikor megkérdeztem és ezt a számot honnan tudhatja meg az érdeklődő hát a tudakozótól jött a válasz !!!!
jutalékokat nem fizetik ki állandóan próba napoznak óva intek mindenkit a szerz kötéstől ill hogy munkát vállaljon a kamcégnél,,

xvxmx 2013.10.05. 19:39:14

NA! Hát kár hogy ezt nem láttam hamarabb, ugyanis volt szerencsém ott dolgozni egy hetet...azóta is hányingerem van. Siekrükt beszélnem egy nővel, aki elmondta, hogy már ismeri a céget, és pereskedésben áll velük 10 társával együtt. Ha esetleg tudnék valamiben segíteni, szóljatok/szóljanak. Német Mátyás! Van esetleg valami fejlemény?

Balamber 2013.11.08. 14:08:47

Nekem nemrég kiszámláztak újabb 30.000 Ft-ot, az Általános Szerződési Feltételek 2. pontjára hivatkozva, mely kimondja, hogy a szerződés automatikusan hosszabbodik, ha a felek bármelyike ezt írásban le nem mondja!!! Jó fejek, nem??? Hát hogy áll a pereskedés, kedves Mátyás?

XFutár 2016.10.13. 11:26:33

Engem is keresett a Szakmai Tudakozó Kft., azon belül Müller Rita (70/881-0014) zaklatott, hogy kiszámláznak nekünk kb. 50 000 Ft-ot, mert beleegyeztem, hogy ingyen felteszik a cégünket valamilyen adatbázisba, de az az első év után fizetős lett, és én nem mondtam le... Válaszoltam, hogy tuti nem fizetek semmit, nem rendeltem semmilyen fizetős szolgáltatást. Mondtam, hogy a bíróságon ezt majd megbeszéljük, és kereshetne egy olyan munkát, ahol hasznos dolgot csinálhat, nem csak embereket próbálnak meg lenyúlni, hátha bejön alapon. Állítólag van egy hangfelvételük, ahol én anno beleegyeztem valamibe, de én persze ezt nem hallgathatom meg. Ehhez mit szóltok? OK, hogy valószínűleg békén fognak hagyni, de félek, hogy sok félős ember be fogja fizetni a 50e ft-okat, és ők meg tovább élősködnek a magyar kisvállalkozásokon...
süti beállítások módosítása